Dostawa i płatności

W trosce o Twoją przesyłkę, meble wysyłamy ze wsparciem doświadczonych i zaufanych przewoźników. Zależy nam na tym by każdy nasz produkt dotarł do Ciebie bez uszkodzeń i zbędnego rozładunku w magazynach. Dostawa krajowa jest darmowa.

Czas dostawy

Czas w jakim zrealizujemy Twoje zamówienie i dostarczymy Twój mebel zależy od kilku czynników: od wydajności naszej pracowni, dostępności materiału i warunków logistycznych. W trakcie składania zamówienia możesz poznać orientacyjny czas dostawy, który podany jest na stronie każdego produktu (w zakładce szczegóły). Na wykonanie większości mebli  potrzebujemy zazwyczaj 6-8 tygodni (pamiętaj, że czas ten może ulec zmianie w szczycie sezony lub np. przed świętami). Jeżeli wybierzesz meble dostępne od ręki w ciągu 48h wykonamy otwory na kable zgodnie z Twoim zamówienie, przygotujemy mebel do wysyłki i uzgodnimy z Tobą najdogodniejszy sposób i termin dostawy. W przypadku mebli personalizowanych czas potrzebny na ich wykonanie jest dłuższy niż w przypadku standardowych produktów.

Sposób dostawy

Nasze meble wysyłamy w całości dzięki czemu nie musisz martwić się ich montażem. Dostawa odbywa się za pośrednictwem firm spedycyjnych, które bezpośrednio dostarczają je do Twojego domu. Termin wysyłki ustalany jest w porozumieniu z Tobą. Zdarza się że w dniu zlecenia transportu firma odbiera produkt i dostarcza go pod Twoje drzwi tego samego dnia, może również zdarzyć się że transport potrwa kilka dni roboczych. Firma transportowa dostarcza produkty zgodnie ze swoim harmonogramem i nie ma możliwości umówienia dostawy na konkretną godzinę. Gabaryt i waga mebla wymagają dodatkowego zaangażowania ze strony klienta podczas odbioru zamówienia. Firma spedycyjna standardowo oferuje transport, jednak po Twojej stronie leży organizacja wniesienia mebla do mieszkania.

W wybranych lokalizacjach firma transportowa oferuje dodatkową usługę wniesienia mebli. Dodatkowy koszt wynosi 150-300 zł, usługa wymaga zapewnienia dwóch kierowców dlatego może nieznacznie wpłynąć na wydłużenie transportu. Jeżeli chcesz skorzystać z tej usługi skontaktuj się, a my zweryfikujemy czy jest dostępna w Twojej miejscowości.

Dostawa zagraniczna

 

W przypadku wysyłki poza granice Polski przesyłkę wyceniamy indywidualnie na podstawie miejsca docelowego. Napisz do nas wiadomość, podając modele mebli oraz adres pod który mają zostać dostarczone.

Składanie zamówienia

Zamówienia możesz złożyć przez sklep internetowy, a także drogą mailową. Jeśli Twoje zamówienie wymaga personalizacji, najlepiej napisz do nas wiadomość, by wspólnie ustalić zakres modyfikacji oraz cenę mebla. Przed zamówieniem zapoznaj się z regulaminem.

Płatności

Jeśli złożysz zamówienie poprzez sklep internetowy, możesz wybrać jedną z kilku opcji płatności. Płatności w naszym sklepie obsługiwane są przez system Przelewy24 – po wyborze tej metody będzie możliwe opłacenie zamówienia m.in. poprzez szybki przelew elektroniczny, kartę kredytową, BLIK, GPay czy ApplePay. Po wybraniu Przelewy24 możliwe jest również skorzystanie z odroczonych płatności P24NOW lub rozłożenie płatności na raty (dowiedz się więcej). Możesz również wybrać tradycyjny przelew bankowy na nasze konto. W sklepie dostępny jest również operator płatności PayPal.

Jeżeli z jakichś powodów płatność poprzez Przelewy24 lub PayPal nie powiodła się, możesz dokonać płatności na konto bankowe:  Odbiorca: Marcin Długoń, Zawada 33A, 33-112 Tarnowiec, Polska Numer konta: 39 1050 1562 1000 0097 0585 4769 ING Bank Śląski Tytuł przelewu: Numer twojego zmówienia

W przypadku płatności z konta zagranicznego wykorzystaj dane (konto w PLN): Kod SWIFT/ BIC: INGBPLPW , IBAN: PL 39 1050 1562 1000 0097 0585 4769 , Nazwa banku: ING Bank Śląski